CAMPIONAT DE L’ANOIA ESCOLAR 2019 | 30/03/2019 | CAMPIONAT DE L’ANOIA ESCOLAR DE CURSES D’ORIENTACIÓ 2019 / CURSA FAMILIAR DE L’ANOIA

Escolar Anoia

Lloc:

Data:

Inici:

Acabament:

Tipus:

Acrònim:

Parc Fluvial de Vilanova del Camí

2019-03-30

Cursa

CAE

LA CURSA: La cursa tindrà dos circuits familiars/populars,...

• LA CURSA: La cursa tindrà dos circuits familiars/populars, a més dels circuits escolars. Tots els circuits seran pels voltants del Parc Fluvial de Vilanova del Camí. Els participants els podran fer individualment o en grup. Si ho desitgen podran realitzar els dos circuits.
  • En els dos circuits de promoció, serà una prova no competitiva i tot i que es registraran els temps, no hi haurà premis.
  • Els circuits escolars tindran premi per categoria, tal i com s’indica al reglament de la UCEC (Unió de consell esportius de Catalunya)
  • DURADA: Els dos circuits de promoció tenen una durada aproximada d’entre 15 i 40 minuts, depenent del ritme de cada persona i de la seva capacitat d’orientar-se.
  • Les categories escolars, tenen la durada que s’especifica al reglament.
  • CARACTERÍSTIQUES DEL TERRENY: Terreny amb una extensa xarxa de camins, moltes zones obertes i camps de conreus i una petita zona boscosa amb una bona penetrabilitat.
  • CAMINANT O CORRENT? Es pot fer de qualsevol de les maneres. És una prova popular, oberta a tothom, amb circuits especialment dissenyats per fer-los amb famílies o per persones que s’inicien.
  • MAPA: Mapa Base Farra-O. Cartografiat per Roger Solé any 2014 i actualitzat febrer 2019 per Quim Solé. Escala 1:5000 i equidistància 5 m.

DiaHora
Campionat Anoia Escolar